Smink, mys :)

Hejhej! :)
Sitter just nu och tittar efter lite smink på KICKS, har väldigt kul! ;)
Tänkte göra en lista här nedanför :)
Det är inget jag tänkte köpa direkt utan tänkte köpa vissa grejer då o då!
Tittar efter smink på kicks :)
BLIR EN HEELEE LISTA !! Det är bara det jag vill köpa ;)
Foundation - Creme Puff = 100 kr, Make up store!
Concealer - Cover all blue = 165 kr, Make up store!
Läppbalsam - Strawberry banana, Cotton candy, Sweet cream, Coconut cream = 25 kr st! Paul Frank!
Compact puder - Oil contror = 125 kr, Isadora!
Nagellack remover - Corrector Pen = 60 kr, Kicks!
Ögonbryns borste - Small brow brush = 35 kr, Make up store!
Mascara primer - Lash Primer = 79 kr, IsaDora!
Mascara - Calorie = 99 kr, Max factor!

Foundation - Creme Puff = 100 kr, Make up store!

Concealer - Cover all blue = 165 kr, Make up store!

Läppbalsam - Strawberry banana, Cotton candy, Sweet cream, Coconut cream = 25 kr st! Paul Frank!

Compact puder - Oil control = 125 kr, Isadora!

Nagellack remover - Corrector Pen = 60 kr, Kicks!

Ögonbryns borste - Small brow brush = 35 kr, Make up store!

Mascara primer - Lash Primer = 79 kr, IsaDora!

Mascara - Calorie = 99 kr, Max factor!

Det har jag hållt på med nu på dan!

Jag har haft väldigt mysigt i veckan med min syster och kusin som har sovit här sen i tisdags.
Jag och min syster har fått dela min 1,40 säng hihiih!
Medans Mathilda har fått legat ovanför oss, i en nittio säng. (Jag har en våningssäng)
DU SKA BARA VETA VAD DET STANK I MORSE .. hhaha alla tre har dålig andedräkt .. ;)
Heheh aja. Slänger in några bilder sen i helgen. :)
:)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0