I förrgår :)

Hejhej! tänkte berätta vad jag gjorde i förrgår och igår :)

I förrgår kom Maja hem till mig :)
Vi skrattade, filmade, gick ut och gick och tog kort :)
Här har ni några kort!
Om ni tycker bilderna är små så kan ni trycka på dom så ni får upp helskärm :)
Maja tvingade med mig upp på höskullen!! :S JAG SOM ÄR SÅÅ HÖJDRÄDD ! :((
Hhehehehe.... iallafall så har ni filmen här :)
JO!
igår så fyllde jag åååår! ;)
ELVA FREAKING ÅÅÅÅR ! :)
tänkte säga vad jag fick.
Av mamma o pappa: 700 kr, twilight 4, godis och en puss! hahahh!
Av min syrra: 3 nagellack. Lägger upp bilder nedanför.
Av Ulla o Stefan: 200 kr.
Av Lasse, Gertrud (mest lasse) : 500 spenn!! och de e bara mamma o pappas kompisar :))) skit schyssta!
Av farmor o farfar: 120 spen på Kerstin i backen (ska ta hål i örat) hihihhi!, blommor och choklad!

Det blir kalas på lördag så slänger upp ett inlägg då osså :)


P.S glömde ta kort på blommorna... sooorryy!
btw, är hemma idag!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0